Cerenhelin doktorunuza danışın eger birşey yemiyorsa. Bizde de bir dönem buna benzer yaşamıştık. 3 gün çok iyi 4. Gün neredeyse hiç yemeyip sonra yine yemeye başlıyordu. Ve kilo almıyordu. O kadar bu çocuk zayıf lafları duyuyordum ki. Kendi doktorumuz çok iyi dese de İzmir’de bir prof a götürmüştüm. Tahlilleri temizdi. Yemesini ve kilo alımını engelleyen bir sorun yoktu. Yinede günlük ne kadar kalori alıyor diye benden 3 gün boyunca ne yediğini gram gram yazmamı istemişti. Az yediği zaman bile aslında alması gereken günlük kalori miktarını fazlasıyla aldığını bu şekilde ögrenmiştik. Sizde bir sonraki doktor kontrolünüzden önce 3 günlük ne yiyip içtigini gram gram yazın. Saatleriyle içtiği su miktarına kadar. Kontrolünüzde doktorunuza gösterin. Bu kadar yiyor az mı normal mi diye. En azından içiniz rahatlar.