Arkadaşlar merhaba daha önce çok konu açmıştım oğlum 6 aylık dönmüyor oturamiyor diye nöroloji gelişim geriliği olabilir demişti. Eggmiz temiz Çıktı motobalizmaya baktirmamizi istedi sonuçlar 20 gün sonra cikicak dendi ama bazı değerler e nabiza yüklenmiş aspartat transaminaz Değeri 5 ile 34 çıkmasi gerekirken 53 çıkmış alkalen fosfataz 40-150 çıkması gerekirken 208 çıkmış internetten bakınca bunların yüksek olması karaciğerde bir hasar olduğu ve ya kaslarda bir sorun olduğunu söylüyor ben şimdi nasıl 20 gün sonuçlar için bekliyeyim ya zaten oğlumda biraz pasiflik var kasları gucsuz bunlar ne değeri acaba ya cokmu yüksek internet her zaman kotusunj söylüyor ama ben normalde böyle şeyleri direk doktora danışırim ama 20 gün sonraya randevu verdi çocuğunda aynı yuksekligi yaşayan varmı acaba ne gibi sorunlara işaret ediyor?