MeleKk34 bende aynı durumu yaşıyorum 3 buçuk aylık, o kadar bitkin oluyorum uykusuz ve evde bir sürü iş bekliyor kimse yok bende bağırdım ağladı baya içerlendi zor sakinleştirdim oturdum bende ağladım üstüne hala başım ağrıyor … sanki beni anlıyormuş gibi bağırmam kendimden soğuyorum kendi çocuğuma bunu nasıl yapabiliyorum anlamıyorum… çok mutsuzum şuan