Gizemt canım bir doktorun yazısında okumuştum eğer emme sırasında ağlayıp tekrar devam ederse gazi var demektir.normalde ağlayıp memede susarsa açtır diye.bende yaşadım o günleri gazi var sanıyordum meğer çocuk aç kalmış hemen kilosunu ölçtür artış varsa doyuyordur