Merhaba sevgili anneler ve anne adaylari direk konuya giricem ikinci bebişe hamileyim bi türlü cinsiyetini net bi şekilde söylemediler bikere erkek iki kerede kiza benziyor dediler tabikide doktorlar daha iyi bilir diyceksiniz ama burda cinsiyet tahmini yapabilen ve dogru sonuc cikaran pek çok arkadaslarimiz var banada yardimci olursaniz cok sevinirim evladın kızı erkegi olmaz ama ben karnımı severken yada ismi elbiseler konusunda sabırsız biriyim bugünki ultrason resmimiz simdiden cok teşekürler.🤲🏻 Happy momda yazdım her iki tarafında sonucunu merak ediyorum😂😂😂