Kızlar oğlum koşarken alnını kapının kenarına sert bi şekilde çarptı. Biraz ağlayıp sustu. Doktora götürmemiştim. Üzerinden 2 ay geçti ama orda hafif bi şişlik kaldı. Aile hekimine götürdüm hirudoid diye bi krem verdi ondan sonra biraz indi ama hala elimle dokunduğumda bi sertlik var. Böyle bişey başına gelen var mı? Ne yapmalıyım?