Aslanbebek38 tam olarak yaşadıklarımı yaşıyorsunuz. 40ından sonra düzeleceğine inancım kalmadı açıkçası. Dün bizim kırkımız çıktı. En zor günde dün oldu. Saatlerce ağladım. Saat 16da uykusu var diye uyutmaya çalıştım gece 10da uyudu o da artık vücudunda derman kalmadı. O ağladı ben ağladım. Bende çevreme bakıyorum uyuyor hepsininki, öyle olunca daha çok sinirlerim bozuluyor. Anneme sordum kırkını o da sihirli bir değnek değil bir anda geçmesini bekleme zamanla büyüye büyüye geçecek dedi. Yani hiç kırkına bel bağlamayın. Uyumayan gazlı bebekse en az 3 ayınızı alıyor