en_sevdiklerim2 ben calpol aşıdan hemen sonra verdim. Hiç ağlamasını yada atesinin çıkmasını beklememistim. Pek bir sorun yaşamadım bu yüzden. Biraz daha bekleyin geçmezse 4 saat sonra tekrar verin. Birde beyaz gürültü vs açın sakinleşmesi için. Ben buzuki Orhan kolik açıyorum , sakinliyor