EsmaninDefnesi
Kızlar bebeğim 9 aylık sezeryan doğum yaptım ilk 6 ay adet görmedim son üç aydır da başta hafta bir adet oldum düzene giriyordur dedim şimdi ise yikaniyorum iki üç güne yine kanama leke de değil baya adet kanaması doktora gittim bişey bulamadi kan tahlili yaptık bişey çıkmadı ve transamine diye pihtilastirici ilaç verdi (kan tahlilinde de pıhtılaşma normal çıktı) şimdi doğum yaptığım doktora tekrar randevu aldim. Aranızda benim gibi düzensizlik yaşayan oldumu kızlar ?