QueenMommm Bugün aşı oldu kızım bu saate kadar hiçbir şey yoktu bir anda ağlama krizine girdi emziriyorum ağlıyor yere koyuyorum ağlıyor gözleri kızarmış içini çeke çeke ağlıyor 😢
elizabeth QueenMommm ağrısı olabilir, kolu acıyo olabilir normaldir. Koluna eğer izin veriyosa ıslak bez koyabilirsiniz. Ateşte yapabilir ateşini de takip edin.
QueenMommm Deletedmom_21 ya bu saate kadar yaptmadı şimdi yapınca bir tedirgin oldum Bir de ağlaması da öyle böyle değil yani ortalığı yırttı resmen
Deletedmom_61 QueenMommm merhabalar postunuzu gördüm be im kızım bugün vuruldu 10 gibi 4 gibi başladı ağlamaya bı bacagindan iki birinden 1 tane yapıldı iki tane yapılan bacağını hareket ettirmiyor ağlayıp duruyor ne za.an düzeldi bende korktum diğer asilarda hiç bişey olmamıştı
QueenMommm Deletedmom_21 şimdi emiyor uyuyo inşallah uyandığı zaman mutlu uyanır 😢 hiçbir aşı böyle yapmamıştı uykusunda bile iç çekiyor 😢