Duyguaslannn Kızlar iyi akşamlar sabahtan başladı üşütme titreme şuan ateşim 38 oldu bebeği emzirmede sorun olurmu başına gelen varsa nasıl düşürdünüz ilaç vs var mı ay hiç biyerim tutmuyor böyle bişey olamaz cocugumu bile kucaklayacak halim yok
Sevdammm08 Duyguaslannn önce neden ateş var omu öğren . Bende mastit oldu yani süt sıtması ateş vs. Minoset iç demişti doktorum bebeğe zararı Yok demişti
Duyguaslannn Sevdammm08 idrarda yanma vardı üzerinde durmadım bol su içtim geçer diye fırsat bulamadım doktora sındıde bademcıklerım acıyordu hepsı ust uste gelınce ates yaptı