Begummylmz sanmıyorum çünkü genelde müzikli ve oyuncaklı olduğu için oyalanıyor, ben çok ağladığında titreşimi açıyorum bide sallamayı bazen kendi kendine uyuyor bile. Ve titreşimin şöylede bi artısı var kolayca kaka yapıyor 🙈 yani ben 1,5 aylık falandı oğlum aldım, şimdi 2.5 aylık olacak neredeyse iyi ki almışım diyorum elim ayağım oldu. Şöyle bi tavsiye verebilirim eğer durumunuz çok rahatlıkla almasına el vermiyorsa letgodan sizin yaşadığını bölgeye yakın yerleri seçip ikinci el araştırabilirsiniz. Ben ikinci el aldım yakın biyerde buldum, temizdi arızası yoktu. 5-6 kez kullanmışlar. Aynısı sıfırı 6500 ken 1400 e aldım mesela 🤷🏻♀️ Ama hamak yine siz bilirsiniz ama kullanışlı değil bence. Bende başta heves ettim ama düşme ihtimali bide sürekli sallamak caydırdı beni. Ha beşik ha hamak bence aynı 🤷🏻♀️