1__anne bende erken oldum şuan ikinci adetimdeyim kişiden kişiye göre değişiyor hatta bir kere oldum ikincisi geç olunca korktum baya post da açmıştım bununla ilgili ama oldum şükür olmayınca insan daha çok strese giriyor bence ama benim eskiden üç gün tek sürerdi şimdi bir hafta sürüyor ağrım falanda eskisi gibi yok🌺