Ayzay 4 saatte bir normal ama beslemek için 4 saat beklemeniz normal değil diye düşünüyorum. 1 aylığız 1 ay boyunca 2 saatte bir besledim kızımı. Bugün doktora sorduğumda artık 3 saate çekebileceğimi, 2 aylık olduktan sonra esnetip 4 saatte bir verebileceğimi söylemişti. Daha çok küçük 4 saatte bir kan şekeri düşebilir