Bebeğim 3 aylık bu gün covid olduğumu öğrendim bebeğimde de öksürük vardı sabah emziriyorum da. Sütten geçer mi acaba. Bebeğe de test yaptırın dediler bebeği pozitif olan biri var mı bebeklere herhangi bir şey veriyorlar mı acaba bilen var mı. Çok üzgünüm o kadar dikkatli olup hasta oldum bebeğim için de çok endişeliyim. Hamileyken de covid geçirmiştim