Ruzgarveannesi1 lovemomm vallahi hiç ateş huysuzluk olmadı bizde ilk bacaktan vuruldu güldü hatta diğer bacaktan vurulunca azıcık ağladı o kadar aşı konusunda maşallahımız var hiç ateşlenme yaşamadık çok şükür 🙏🏻 😊
turuncuelma lovemomm 2. Ay aşısınsa baya ateşi çıkmıştı ama 4. Ay aşısında öyle olmadı gayet normal geçirdi 1 defa calpol verdim onun dışında sorunsuz geçti, sadece aşı yapılırken çok ağladı benimki