Eelifinannesi 15 aylık kızım sürekli oda kapılarını açıp kapatıyor kendince oyun yapıyor diye düsünüyorum ama normal mi sizce bebeği böyle yapan var mı merak ettim🙁
Ilk_mucizem60 Eelifinannesi benim oglumda 15 aylik aynılarını yapiyor hiç anormal olduğunu düşünmedim ama bilemedim şimdi
kurabiyem28 Eelifinannesi belli bir süre takip etmek lazım.her davranışda da anormal bir şey aramak doğru değil. Keşfettiği bir durum olmuştur.
Kuzeybabyy Eelifinannesi benim oğlum 21 aylık inanın her şeyi kapatıp açma hastası 😀 sadece kapı olsa iyi
Eelifinannesi Ilk_mucizem60 kapı açıp kapatıyor yani değil mi? İçim rahatladı simdi aynı ayda oldukları icin
Eelifinannesi kurabiyem28 çok haklısınız biraz evhamlıyım sanırım benim erkek kardeşim otizmli olduğu için bu konularda biraz evham yapıyorum elimde olmadan..😔
kurabiyem28 Eelifinannesi bende öğretmenlik yaptım. Kızım var, sizin gibi davranıyorum bazen. İster istemez insan inceliyor. Negatif düşünceyi çağırmamak lazım. İyi bir eğitimle otizimi yenebilir. Rabbim sizinle olsun 🤲🌺