guvendkyr1 diyet hakkında yorum yapamayacağım söylediğiniz ğroblemin aynısını yaşadık ama anne sütü almıyor mama veriyorum, sadece geğirme var arada kusmada oluyor ama bu midedeki gazdan dolayı onu çıkarıcam derken mideyi boşaltıyor başka hiçbi belirti yok, kilo alımıda güzel o yüzden kaç doktora gittiysem önemsenmedi oysa günde 5-6 saatim sadece bebeği beslemekle geçiyor bunu anlayan yok, mama değişimi, alerji mamasıyla diyet, 8 aydır süren bir sürü kan idrar tahlilleri, reflü ilaçları ve dahası mide bağırsak ilaçları (ki eczacıyım kendi çocuğuma çözüm bulamadım) hiçbir şeyin faydasını görmedim. Mamasının yarısına gelince dik turuyorum 5-10 dakika gazını çıkartıyor eğer dik pozisyondaysa kusmuyor sonra tekrar devam ediyorum mamaya ve tekrar dik tutuyorum başka bişey öneremiyorum