Selamlar bir süredir eşimle çocuk istiyoruz olmuyor bende sorun var sandım ama Eşimin sperm hareketliliğinde azlık varmış malesef çocuğumuz olmuyor 1 yıldır.internette araştırdım sülük veya hacamat tedavisinin yararını gören çok varmıs burdan yaptıran varmı acaba ?? Bu arada 1 kızımız var 2 yaşında kardeş istyoruz ona ama stresten dolayı heralde bi türlü olmuyor😣 ayrıca takviye ilaç/macun/omega hap kullanıyor