Kızlar ben Sezaryenle doğum yaptım ilk günden beri sütün vardı göğüslerim hep şiş ve sert oluyordu tek göğüs emziriyorumdum bitiremiyordu bebeğim sağım yapıyordum kendim elimle süt baya tazyikli geliyordu ama son üç gündür göğüslerim baya yumuşadı bebeğim birini bitiriyor diğerine geçiyor o da bitiyor elimle sağdığımda süt tazyikli gelmiyor acaba bebeğim doymuyor mu sütüm mü bitiyor 50 günlüğüz günde 4-5 dolu bez oluyor