Yaren17 sab simplex bebegin kilosuna gore veriyosunuz ezzaneciniz bilirbiz 4 ayligiz 6 saatte bir 15 damla veriyoruz bitkisel bir damladir hic bir zarari yok bunun yaninda gunde bi kerede (yine kiloya gore) 5 damla biogaia veriyorum buda bagirsaklari duzenleyen bir ilac ikiside gaz damlalari arasinda en iyisi cok arastirmistim bizde ise yaradi hala gazimiz devam ediyor hala kullaniyoruz