Bizde yaptırdık ama şükür iyileşti bizim doktorumuz fitil vermişti sünnet olduğu gün 3 saat arayla fitil vermiştik çok iyi geldi gece uykusda çok iyiydi o gün arkadaşların dediği gibi karton bardak kullandık ama tavsiyem köpük alın bizimki çok pişik oldu onun boyaları felan çıktı cildine ikinci günde ağrısı olursa calpol ver demisti öyle yaptım ama tavsiyem calpolun fitilini alıp 3 saat arayla verin 3 tane başka vermeyin popoya yakın olduğu için ağrısını daha hızlı azaltıyor dedi doktorumuz bilginiz olsun