Kızlar kızım 40 günlük 20 gün kuvözde kaldı göz bebeklerinde sarılık vardi biraz şimdi gündüzleri baya bi zaman uyuyo geceleri 3 saatte bi emmeye kalkiyo ama gündüzleri kalkmiyo uyandırmaya çalışayim mi sarılık olurmu biraz ugrasiyorum ama uyanmiyo sizce ne yapayım uyusun mu yoksa uyandirip emzireyim mi akşamları 8 gibi de sürekli emmek istiyo 12ye kadar ağlıyo acaba uzun süre aç kaldığı için mi