Kubratac Kızlar 3 yıl önce ilk doğumumda yapılmamıştı şimdi doktor 40 ın çıkınca gel smear testi yapılacak dedi genel bi rutin mi herkese mi yapılıyor artık
Balkupum2505 Kubratac dogumdan sonra doktormu söylüyo bunu 🙄 bende 2 bucuk yıl oldu dogum yapali hic bahsetmediler
Lajivert Kubratac banada soylemısti doktor ama yaptırmadım tabi hala inş ilk musait zamanda yaptıracam 😇
Dem Kubratac evet bende de yapıldı rutin mi bilmiyorum ama benim doktorum istedi ben doğum sonrası yaptırmıştım