12sukran Humana mama kullanan var mı aptamil kullanıyoruz malum fiyatlar uçmuş 270 tl olmus oglum 10 gün sonra 10 aylık olucak humana e bebek te 150 tl kullanıp ta memnun olan anneler var mi tecrübelerinizi söyler misin
Irmakprensesinannesi 12sukran sma comfort kullaniyrn 3 numarasını 160 TL ebebk te getir büyükten alıyorum 50 TL indirim alıyor daha bugün 2 tane mamayi 300 TL aldım
Irmakprensesinannesi 12sukran 400 gr ama kızım 15 aylık 2 hafta gidiyor genlde 800 gr yok piyasada ben gayet memnunum 7 aylıktan beri kullniyrm