Pinkribbon tam 7 aylık bir bebek olarak oturabiliyo yeni oda😊sürünüyordu yavaştan şimdi bikaç gündür emekleleme pozisyonunda gidiyo arada sürünsede😊ek gıda da eh işte diyelim zorlanıyorum istemediği zaman biraz zaman geçip verince en azından bikaç kaşık daha yiyo. Asla karışık şeyleri muhallebi tarzında yemiyo herşeyi tek tek yemek istiyo. Böyle aklıma gelen 😊