Herkese merhabalar,
Öncelikle kendi hikayemizi anlatayım, oğlum yaklaşık 4 aylıkken sünnet oldu ve süreci sorunsuz geçirdik diyebilirim, ancak 1 yaş kontrolünde çocuk doktorumuz sünnet bölgesinde yapisiklik olduğunu söyledi, tekrar sünnet yapan doktora gidip yapışan bölgeyi actirdik, tabi canı yandığı için oğlum o gün ertesi bir iki gün hep ağlamaklıydı.
Aradan 1 ay geçti, söylenen her şeyi yapmama rağmen sabah bezini alırken yine yapisiklik olduğunu farkettim elimle düzelttim aşırı canı yandı ve yine çok ağladı.
Benzer durumu yaşayan var mı canım anneler?
İnanılmaz tadım kaçtı, sünnet travması yaşamasın diye erken yapmak istedik, şimdi farklı bir travma oluşmasından korkuyorum, çocuk anneye her gittiğinde anne canını acıtan biri şu anda.
Siz nasıl çözdünüz bu yapisiklik olayını? Tecrübeli annelerin yardimini bekliyorum 🙏🏻🙏🏻