As12345 ben degıstormıstım canm 6. Ayında degıstirdım sanırım tam hatırlamıyorum ıcınde puslanma fılan oluyor cok yıkıyorum dustulce Bı yerlere suan ki de gıcırdamaya basladı emzıgı sanırım degısım zamanı yine geldi yani avent mı kaucuklumu alım bilmiyorum hangisi daha saglıklıdrı karar veremedim birine alıskın dıgerı de kaucuk filan ben ayına uygun ilerlemeyi dusunuyorum soyle daha once Bı buyuyugunu aldıgım da hemen alısamamıstı ama sonradan adepte oldu damak. Gelısım ıcın uygun olur sanırım ayına uygun almak anne memesıyle alakası yokkı yapay bise bu sonucta anne memesine benzeten arkadas lar olmusta