Trilece öncelikle sakin esyalarinizi nakliye örtülerine sardirmayin ben o hatayı yaptım koltuklarımi yeni silmiştim taşınacam birde bana iş olmasın diye neyse nakliyeciler gelmiş kendi yanlarında getirdikleri poşetlere örtülere eşyalarımı sarmistilar o poşetler tek kullanımlık değil herkesin eşyalarına seriyorlar ve koltuklarim çok ağır kokuyordu kirlenmisti tekrardan yıkamaya verdim koltukları ,bu konuyu bı arkadaşıma anlatınca bana bu pitpitli pusetlerden keşke alsaydın dedi ,onlar taşındıklarnda o şekil yapmış metreyle pitpitli poşetler alıp çift kişilik yataklarını koltuklarını özel eşyalarını onlara sarmışlar bana çok mantıklı geldi ,bir daha tasinirsam bende o şekil yapacam , sonuçta nakliyeciler hergun eşya taşıyorlar o bezleri poşetleri her taşımada temizlemeyebiliyorlar her türlü insanın evini taşıyorlar hiç hijyenik bulmuyrm