arzu58 Rabbim kolaylık versin inşallah benim bebeğim de o zamanlar sabah 5te kalkıp öğlen 3 lere kadar uyumazdı gaz bizi mahvetmişti kundaklayıp plates topunun üstünde zıpladığım geceleri bilirim. 14 saat kesintisiz ağladığı günler çok zordu. Gaz damlaları rezene kimyon fitil banyo vs hiç birşey fayda etmemişti. Sürekli Sallayarak uyutuyordum durduğum an uyanıyordu (geceleri hariç ) zor bir süreç geçecek inşallah. 15 aylık oldu bebeğim halen uykular düzensiz sık sık uyanır ama eskiye nazaran çok şükür