Deletedmom_68 Kızlar ek gıdaya başladığımızdan bu yana bebeğim biraz biraz kabızlık çekmeye başladı. Bir kocakarı önerisi trabzon hurması ver dendi bir büyüğüm tarafından. İnternette bakıyorum 8. aydan sonra verin diyor şişkinlik yapabilir diyor. Denemekten zarar gelmez zaten şişkin dedim verdim. Afedersiniz hiç yapmadığı kadar kaka yaptı inanılmaz rahatladı. Aklınızda olsun diye yazayım dedim malum ek gıdada sanırım en büyük sıkıntılardan biri kabızlık. Ki kabak veriyordum rahat çıkarsın diye olmuyordu. Sevgiler🧡
ipeku Deletedmom_68 denicem mutlaka. Direk yedirmekmi gerekiyor acaba nssil verdiniz bebm bebegim 27 aylik bir suredir kabızlık sorunu vsr doktorlar suruo veriyor cocuk hergun surup iciyor oda faydasiz ve alisiyor
Deletedmom_68 ipeku evet normal meyve gibi benim oğlan ufak olduğundan(6 ay 11 günlük) ben ezdirdim çatalla sizinki yutar🙏🏻😊
Bademll_eda_ ipeku merhaba, ben cennet hurması ve muzu karıştırıyorum, yoğurt veya 1 tatlı kaşığı irmiği pişiriyorum karıştırıp yediriyorum çok da severek yiyor. Benim bebeğimde 22 aylık yani kabızlık konusunda bayağı rahatlatır bebeğinizi 😊
ipeku Bademll_eda_ teşekkür ederim tarifniz icin insallah denicem 🤗 suan ilacla cozum bulabildik cok sukur en azndan ikinip aglamiyor yavrum