Betul7140 Canım 3 biberon alıyorum yanıma 2 de olur. 450 ml. Termosa ortalama mama yapabilecek sıcaklıkta su koyuyorum ve bir biberona içebileceği suyu diğer 2 biberona devam sütünü koyuyorum rahat rahat yetiyor. Ben bardaklı büyük termos kullanıyorum ama aynı büyüklükte suluk benzeri termos kullanırsan çok daha rahat edersin.