gulceninannesiii Merhaba bebeğim 9 ay 11 günlük. Aşı takviminde 12.aya kadar aşı görünmüyor ama yarın aşı için aradı sağlık ocağı. Bu ayda aşı yaptıran var mı başka
Selveraytkn gulceninannesiii bizde 9 ay 5 günlüğuz bizide çağırdılar ama bebeğim biraz rahatsız gibi yaptırıp yaptirmamakta kararsizim
Tosbiginannesii gulceninannesiii 1 yaşta olan aşıyı 9 aylıkken vuruyorlar çocuğa ayından önce 1 yaş aşısı vurdurmak istemedim o yüzden sadece o aşıyı yaptırmadım takvimdeki zaten vurdurmak istemezseniz imza atarak vurdurmayabiliyorsunuz
Deletedmom_23 gulceninannesiii Bu devletin yaptığı bir kampanya aşısıymış Aynısını 1 yaşında ve daha sonra tam hatırlamıyorum tekrar yapıyorlar Ben 9. ayda özel aşısını yaptırdım ikisi ağır oluyor diye onu yaptırmadım. 1 yaşında oldu
gulceninannesiii Selveraytkn takvimde görünmediği için bende kararsız kaldım ama bilemedim, yumurta alerjisi var mı dediler yok deyince yarın getirin dediler
gulceninannesiii Deletedmom_23 benim bebeğimde de öksürük var sabahtan beri, aşı yapılmaması daha mı iyi olur sizce
Sedaalya gulceninannesiii 12.ayda yapılan aşı ile aynı 2doz yapıyorlarmış artık. Ama zorunlu değil doktorumuz bize yaptırmayın dedi neden dediğimde gereği yok 1 yaşında tek doz yeterli dedi.
KARSIYAKALI gulceninannesiii en son aşımızda bu son 1 yaşına kadar yok demişti hemşiremiz ama ararsa götürürüm her halde bu gün tam 9 aylık oldu
gulceninannesiii KARSIYAKALI bana da en son 6 aylık aşısında 1.yaşa kadar yok demişti ama bu gün aradı
Deletedmom_23 gulceninannesiii Bizim doktorumuz en ufak hapşırsa dahi aşıyı ertelememizi söyledi. 1 yaş aşısını 3 hafta erteledik biz öyle olduk