Kuzeymommms Semanurcennet bizimde boynumuzda vardı aynısı sağlık ocağına götürdüm kortizonlu krem verdi 3 gün kullandım şimdi içinde çinko olan krem kullanıyorum oda çok iyi geldi
-_-hUysUzvetatlikadin Semanurcennet oğlum 17 aylık havalar soğuyunca kalın giydirdim evde sıcaktı ben terledi sıcakkanlı diye oldu sanmıştım bilenlere sordum onlarda aynısını dedi ama kendisinden iki üç gün içinde geçti sayılır sizin çocuğunuzda ne zamandır böyle acaba belki bizimki gibi bişeydir bilemedim doktora gösterdiğinizde haber verirsiniz merak ettim şimdi
Kuzeymommms Semanurcennet tahriş olmuş dedi sadece dışarı çıkarken falan örgü yelek çok giydirdim ipten dolayı olduğunu düşünüyorum
Kuzeymommms [bilinmeyen] tahriş olmuş dedi sadece dışarı çıkarken falan örgü yelek çok giydirdim ipten dolayı olduğunu düşünüyorum
Kbraisik Benim oğlumun bacagındada vardı. Cilt kuruluğundan oluyor egzama. Zaman zaman pik yapar zaman zaman yapar. Eksilerimiz okuturlarmış böyle şeyleri bi okuyun isterseniz. Ama onun dışında tıbbi olarak nemlendirmeniz lazım sürekli