Smileyy Kızlar bebeğim 4 aya yaklaştı kakasında mukus görüyorum 3-4 gündür. Ama herhangi bir şikayeti yok bir de sütüm çok fazla yani ön sütüm de fazla oluyor ondan olabilri mi? Yoksa inek sütü alerjisi mi ?
Arenbebekk Smileyy bende nadiren oluyor bende burda bekleyeyim. Dün öğlen bez değişiminde vardı. Ama sonra denk gelmedim bazen oluyor bazen yok neden bende bilmiyorum ama
Kado87 Smileyy diskida mukus cok ifade etmez on sutu cok alio bile olablr kan varsa alerji ama takip.et
guvendkyr1 Smileyy Merhaba, 7 temmuz da mı doğum yaptınız acaba? Ben 7 temmuzda doğum yaptım. Gördüm sizin postlarınızı. Benim bebeğimde de kusma problemi var bende süt ürünlerinden şüpheleniyorum. Sanki aynı problemleri yaşıyo gibiyiz
Smileyy Moana rahatladım biraz 7 kasımda aşısı var o zaman gidnce sorucam bende ama şimdi yine de danışmak istedim sizlere sağolun
Smileyy guvendkyr1 evet 7 temmuzda doğum yaptım ben de bir şikayet yok çok şükğr ama bezinde bazen mukus görüyorum