Kızım 3 bucuk aylik 3 ayına girmeye yakın yeni bi huy edindi🥲 uykusu var uyutmak için alıyorum ayağıma yastığa kafasını koyduğum an çığlık kıyamet ayaklarıyla kendini itiyor katıla katıla ağlıyor gece gündüz ne zaman uyutmaya çalışsam aynı karnı tok altı temiz gazı yok herseyi tamam uykusu da var resmen dövüyor beni neden oluyor bu nasıl gecicek tek bulabildiğim emzirirken biraz mayışıyor ondan sonra yatırıyorum o yuzden fazla direnemiyor ama yoruldum her gün her uyku saati aynı şey yok mu bi çözümü a dostlar