RuzgarMommys merhaba, bu yorumunuzu tesadüfen gördüm sormak istedim. Benimde oğlum 26 aylık ve azaltarak memeyi bırakma sürecindeyiz. Önce meme uyku ilişkisini kestim, bir hafta on gün sonra gece emzirmesini kestim, gündüzleri de azalttım sadece dört kere emiyor. Meme uyku ilişkisini kestiğimde ilk zamanlar kucağımda uyuyordu hikaye anlatıyordum, sırtını sıvazlıyordum uykuya dalıyordu ama bir haftadır asla gündüzleri uyumuyor çok uykusu olduğu halde 🤦🏻♀️ Ve sabahları da 6-7 gibi uyanıyor akşam 8-9 gibi uyutuyorum. Gündüz uyanık kalma süresi çok fazla. Bugün artık yeterki uyusun dinlensin diye öğlen memede uyuttum ama hergün böyle yapamam. İşin kötüsü dışarıda bebek arabasında da uyuyan bir çocuk değil. Öğlen uykusunu nasıl yapacağım hiç bilmiyorum sonradan düzeliyor mu sizin süreci merak ettim.