brolarim Babybloom iki doğumumuza özelde yaptım neden istemediler anlamadım dediğim gibi bebeğim 45 günlükken check up yaptırdım ama 6 aydan önce smear testi yapmam dedi doktor bende düzenli her yıl meme için ultrason yaptırıyorum ama smear en son 5 sene önce oldu 🤷♀️
Babybloom brolarim 5 sene çok uzun bir zaman. Doğum doktorunuz nesne bilmiyorum ileriye atmış aama, 6 ay bitince gidin istiyorsanız. Ama herhangi Bir kadın doğum uzmanına gidip smear vericem derseniz kimse olmaz demez. Heleki özelde, ek para yahuu.
Asym33 brolarim Canım ben doğumdan sonra 40 ım çıkınca kontorele gittiğimde doktorum yapmıştı aslında senede bir yaptırmak gerekliymiş bence yaptır
HnDeathnaln brolarim oğlumu 22imde doğurdum o zaman doktorum 25 yaş sonrası ne olursa olsun yaptır dedi 2 3 kez yaptırdım ama öyle özellikle smear testi için gitmedim başka bir problem için gittiğim zamanlarda aldı doktorum testi zaten yanlış hatırlamıyorsam 2 sene de 1 olması yeterli demişti doktorum