Deletedmom_289 Doğum yapalı 2 ay 8 gün oldu devletin verdiği 400 tl var büyük kızımda 300 tl almıştık ama Doğumundan hemen sonra başvuru yapmıştık buna başvuru yapamadık da şimdi yapsak alabilir miyim üzerinden 69 gün geçti
EssoSavve Deletedmom_289 bizimde almamız lazım kızım 5 aylık oldu eşime söylüyorum amaan o para bizi zengin mi edecek devlete kalsın diyor almıyor 🙄
[silindi] hayatbayatt Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüklerine veya Sosyal Hizmet Merkezlerine giderek başvuru yapabilirsiniz kimliğiyle birlikte ☺️
EssoSavve hayatbayatt aman ne bileyim valla bana verseydi harcardım 😂 almıyor bende bebeğimle gidip uğraşamam 😒