Funday35 6 cı ayımıza girdik ve hala gaz sorunumuz devam ediyor 😔 Oğlum ne uyuyabiliyor nede emmebiliyor bu nereye kadar sürecek bilmiyorum şimdi ek gıdaya başladık yediği şeyler de gaz yapıcak 😔 Sizin ne zaman geçmişti gaz sorununuz anneler
hilalhanim Funday35 Emziriyorsan peryavşan otu al aktardan bir tutam demle her gün iç. Hem gazını alır, hem sancısını, hem soğukkanlılığına iyi gelir. Ben bir kez gaz damlası kullandım dahada kullanmadım.
Funday35 hilalhanim Alayım denemediğim şey kalmadı artık nasıl demliyoruz ne kadar koyuluyor acaba inşallah bizede iyi gelir