sevgii_123 Arkadaşlar ben 4 yıllık sağlık meslek mezunuyum sağlık bakım teknisyenliği okudum 22 yaşındayım ben okumak çalışmak istiyorum ama önümde bir hedefim yok hangi bölümü okuyabilirim bir mesleğim olsun istiyorum bana biraz akıl verebilir misiniz ?
hilalhanim sevgii_123 Hemşireyim. Otopsi yardımcılığı 2.sınıf dondurdum bebeğim nedeniyle. Şuan ki aklım olsa sadece otopsi okurdum ve ataması çok. He bünyen el verir mi bilemem ben korkmadığım için zorlanmadım.
hilalhanim sevgii_123 Annemin isteği ile okudum sevdiğim bir meslek değil. Otopsi mesleğini daha çok seviyorum. 🥲