Arzummm1 Devlet hastanesinde spral taktirdim 7 ay oldu kontrole gittigimde herşey normal fakat adetim aşırı düzensiz 1 ayda 2-3 defa adet olduğumu biliyorum ve normal zamanda bile aşırı ağrım var napmam gerekiyor