Mavikelebek54 tamamen mi bıraktınız eğitimi 😌 ilk günden pes etmemeliydiniz bence. Alışık olduğu duruma ters bi hal içine giriyorsunuz ve doğal olarak tepki gösteriyo çocuk. Hele ki ilk günden böyle büyük bi tepki göstermesi çok normal. Biz yetişkinler bile alışık olmadığımız bi şeyle karşılaşınca güven alanının dışında nasıl tepki gösteriyoruz. Hele ki o küçücük. Günden güne ağlamaları azalacaktır. Zamanla alışacak, desteğe nasıl alıştı buna da alışacak. Ama pes etmeyin. Böyle nereye kadar gidecek çocuğunuza yazık. Saat kaç olmuş yavrucak uyuyamamış. Hani büyüme hormonu hani gelişimini. Yapmayın nolur çocuğunuz için devam edin eğitme