Birkullanici İlk ay 6-7 cm birden atmıştı ilk kızım ,53 cm doğmuştu, ikinci kızım 55 cm doğdu bugün bir ay aşısı oldu ,sadece 1 cm uzamış sizinkiler nasıldı normal gelmedi bana bu durum
Aybeniz_Akkaya Birkullanici Merhaba. Oğlum da bugün 1 aylık oldu. Dün baktık 1 buçuk santim uzamış. Doktor normal dedi bize. Siz doktora normal mi diye sordunuz mu?
Nursevensahin Birkullanici bebeklerde boy ölçütleri genel de hep yanlış olabiliyor ben üç ayrı doktor da boy ölçümü yaptırdım üçü de farklı söyledi😂
engteacherrr ölçümleri hep farklı yapıyolar bizim sağlık ocağıyla doktorun ölçümü hiç tutmuyodu kafanıza takmayın
Dondurmalikahve Birkullanici Oğlumda 3 aylıkken 2 cm uzamisti ama 4. ayda 7 cm uzamıştı. Bir sorun yok dönemsel olabiliyor. Belki de yanlış ölçtüler. Birkullanici Birkullanici bnm ilk kızım 2 aylık 62 ye ulaşmıştı Her bebek aynı seviyede uzamıyor ki ilk kızınızin boyu 2 aylıkken biraz uzunmuş. Zaten maşallah ikiside uzun doğmuş hele ilk bebeğin bayağı uzun doğmuş.
2YildizAnnesi Birkullanici cok degisken birsey, boy Genetik demisti doktorum ama her cocuk farklidir. Benim oglum her ay 3-5 cm atardi. Kizim ilk 3-4 ayda 18 cm atti su an 2 aydirda hic uzamiyor ama normal bence. Normalde zaten ayda 2 cm atiyorlarmis
duruguzel Birkullanici lütfen kıyaslamayın çocukları. Her çocuğun gelişimi farklı. Doktorunuz normal diyosa normaldir
Birkullanici guzelbebegimmmm ya canım tabiki öyle genetik bişey bu herkes aymı boyda olurdu yoksa ,benm tek merak ettiğim bynlar en çok ilk iki ğç ay uzuyor ya niye bu kadar az uzadı