Kızlar ben şok ben iptal geçen hafta züccaciyelere gittik masam için şu şefaffaf muşambalar olur ya onlardan alacaktım masanın üstü taşınırken kalkmış ahşap tı elime batıyordu her masayı silerken ve su aldı oradan sildikçe hafif kabardı dedim idare etsin muşamba alayım 70 TL ydi metresi 300 TL olmuş şok oldum bir buçuk metre alsam 450 eşimde dedi ben marangoza yeni tabla kestiririm 500 e o ne öyle dedi ya gerçekten çok pahalı sizin oralarda züccaciye de pazarlarda felan hesaplıysa size havale yapayım alın da bana gönderin Allah aşkına 😂bu ne