prenses_we_prens_annesii Ebebek ürünüdür bi kez dahi kullanmadım alacak olanlar kaçırmasın derim çok uyguna weriyorum 🌸🌸
theAna prenses_we_prens_annesii kanguru çok kullanışlı oluyor bebeklik sürecinde ya almak isteyen kaçırmasın derim bir yaşına kadar kullandık 😂
prenses_we_prens_annesii Helen4444 17 kğ a kadar oluyor yazıyor sitede orda 370₺ ben 250₺ ye wereceğim son ürün zaten sıfır bej rengi aracım war diye hiç kullanmadım
prenses_we_prens_annesii theAna aynen😂😂 bende burası ailem gibi nedense samimiyetimiz ws burda biri alsın faydalansın istedim ihtiyacı olan kaçırmasın bide çok uyguna weriyorum sıfır dolabımda tertemiz bekliyor🌸 bi anne sordum bakalım alırsa nasibiymiş
prenses_we_prens_annesii Melisadogan0 siz ne düşünüyorsunuz 🌸aynısı bugün alınsa 370₺ Bakabilirsiniz az kullanılmış bile değil ortada yani ürün tamamen sıfır kullanmadım