Arkadaşlar sezaryen olduğum için ilk başta sütüm gelmemişti ve mama ile besleniyorduk daha sonra bir şekilde memeye alıştırdım hem beni hemde sütümü içiyordu şu son 10 gundur zorla mama içiriyorum acaba benimle doyduğu için mi yoksa mamanın tadını mı beğenmiyor 1 aydan fazla hipp kullanıyorum ilk başlarda gayet iyi içiyordu bütün gece beni emiyor bugün bezi gayet doluydu sabah aldığımda duş aldırdım mama verdim almadı beni emdi 5 dakka sonra uyudu kafam karışık :(