Melekanne16 şehir hastanesine kızımı hiç götürmedi özel de olduğu için doktorumuz ama çok sağlam doktor yok açıkçası devletteki bir çok iyi doktor özele geçti kzima endokrin için tahlil yaptiricsktim devlet özele tahlil parası vermiyor dedi doktor yok sağlam öyle diyim size bulamadım