Ylz00 merhaba biz doğduğu gün ettirdik baya erkenciyiz 😂 hiç anlamadık bile iyileştiğini. Furacin krem vermişti doktorumuz iyileşmesini çok hızlandırdı. Bide baticon veriyolar ama çok yakıyor ve ağlatıyor. Genelde sanırım doktorlar karton bardak koyduruyor bezlerken, biz gazlı beze furacin kremi bol sürüp pipinin üstüne kapatıp bezi öyle kapatmıştık daha rahat ettik