Dimitrina_kovaceva [silindi] belki mantara çevirmiştir. Doktora gitmenizde fayda var. Eğer mantara çevirdiyse pişik kremi daha kötü yapabilir.
Bercestee [silindi] Canım kesinlikle kantaron yağı öneririm bizim kullanmadığımız ilaç kalmadı , aksine iyice yayılmıştı ve her çiş yapışta ağlıyordu bebeğim. Çok şükür kantaron yağı öyle iyi geldi ki. Nokta atışı tavsiyem🤭
Edis07 [silindi] yav onlari kullanmak yerine mustela pisik onleyicisini alin ki pisik olmasin bebisleriniz. Benim bebegim yazda dogmasina ragmen 1 kere bile pisik olmadi cok sukur. Her bezini actigimda mustela suruyorum
AloneMom [silindi] mantazol krem çok etkili.Bende çok pişik sorunu çektim iki kizimdada.mantazol çok iyi geldi.az miktar sürülecek ama kortizonlu olduğu için.Sak diye kesiyor pisigi